Forum www.godscs.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Tryby w Counter:Strike Source

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.godscs.fora.pl Strona Główna -> Poradniki do CS:S
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dodo
PRO



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 14:26, 21 Lip 2009    Temat postu: Tryby w Counter:Strike Source

Tryby gry
Jak każda gra multiplayerowa, CS:S również posiada swoje mapy, które są z kolei podzielone na tryby - każdy tryb czymś się wyróżnia - zasadami, dostępnością broni, czy wielkością.


Podstawowe
Podstawowe tryby, czyli tryby map, które zostały stworzone przez Valve.


cs_
Hostage Rescue to tryb, w którym zadaniem counter-terrorystów (antyterroryści) jest uwolnić zakładników - dojść do nich, po czym odprowadzić w odpowiednie miejsce. Z kolei zadaniem terrorystów jest nie doprowadzić do odbicia zakładników.
Najbardziej znane mapy:

cs assault
cs compound
cs italy
cs office
cs militia
cs assault UPC

de_
W trybie Bomb/Defuse (de_ pochodzi od słowa demolition) terroryści mają za zadanie podłożyć i pilnować bomby tak, aby CT jej nie rozbroili (zwykle 35 sek.), a zadaniem tychże jest, by nie dopuścić do podłożenia ładunku, bądź go rozbroić, gdy jednak zostanie uaktywniony.
Najbardziej znane mapy:

de aztec
de cbble
de dust
de dust2
de inferno
de nuke
de port
de train
de prodigy

Nieoficjalne
Jednym z powodów dużej popularności CS'a i CS:S jest to, że każdy może stworzyć do nich mapę. Następstwem tego jest powstawanie nowych trybów gry. Są tu zamieszczone popularniejsze tryby.


aim_
Tryb, do którego należą małe mapy, najczęściej z leżącymi na podłożu broniami.
Najbardziej znane mapy:

aim_ak_colt
aim_map
aim_usp_v2
aim_glockon

awp_
Mapy na otwartej przestrzeni polegające na szkoleniu swoich umiejętności snajperskich przy wykorzystaniu karabinu snajperskiego zwanego w grze Arctic Warfare Magnum (skrótowo AWP lub AWM).
Najbardziej znane mapy:

awp_map
awp_india

fy_
Mapy Fight Yard różnią się kilkoma drobnymi szczegółami od map aim_, min. ilością "przeszkód" (mapy fy_ mają ich więcej).
Najbardziej znane mapy:

fy_pool_day
fy_iceworld

surf_
Mapy typu surf_ polegają na poruszaniu się po planszy na specjalnych, pochyłych ścianach.
Najbardziej znane mapy:

surf_leet
surf_prisoner_v2
surf_skyscraper

ka_
Mapy, na których jedyną bronią są noże. Najbardziej znane mapy:

ka_knifebeach
ka_legoland

he_
Mapy na których jedyną bronią są granaty wybuchowe (High Explosive). Najbardziej znane mapy:

he_tenis
he_prinston

Mody
Kolejnym czynnikiem są mody, zmieniające taktykę rozgrywki, bądź dodające nowe elementy, które pozwalają na jej urozmaicenie. Oto cztery najpopularniejsze:


Deathmatch (DM)
Gracz otrzymuje możliwość wyboru dowolnego zestawu broni, a sama rozgrywka przypomina multiplayer Quake'a. Nie ma podziału na rundy, a zabity gracz jest natychmiast odradzany w innym punkcie mapy. Bywa stosowany również z RPG modem.


RPG mode (RPG)
Mod pozwala na rozwój postaci podczas rozgrywki, w sposób znany z gier RPG (cRPG). Za zabicie przeciwnika gracz otrzymuje określoną ilość punktów doświadczenia, te z kolei, po przekroczeniu pewnego ich progu, dają kolejny level (poziom) i punkty, za które można rozwijać postać wzbogacając ją o nowe umiejętności, takie jak większa ilość życia, czy jego regeneracja.


GunGame
Zawodnik otrzymuje broń już na początku rundy. Zabicie z niej przeciwnika pozwala na przejście o jeden poziom wyżej i otrzymania kolejnej broni. Zabicie kogoś ze swojej powoduje cofnięcie się o jeden poziom. Najwyższy wymaga zabicia przeciwnika nożem. Zazwyczaj kończy to rozgrywkę / mapę i rozpoczyna ją od nowa, bądź w przypadku mapy jej restart, lub przejście do kolejnej w "mapcycle", albo wybranej w drodze głosowania.


Warcraft 3 mode (WC3)
Na początku rozgrywki gracz wybiera jedną spośród czterech dostępnych ras, lub czterech bohaterów. Każdy z nich ma specyficzne umiejętności. Rozwijane są podobnie jak w modzie RPG z tą różnicą, że po osiągnięciu levela gracz ma prawo do podniesienia jednej z trzech umiejętności o jeden poziom. Każda rasa i bohater ma też umiejętność specjalną osiągalną dopiero przy pewnym levelu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.godscs.fora.pl Strona Główna -> Poradniki do CS:S Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin